пятница, 6 февраля 2015 г.

Рефлексія. Модуль 4

       Сьогодні я відчула, що поступово просуваюся вперед у своїй роботі над проектом!
       Саме цей модуль допоміг мені уточнити основні питання проекту та обдумати оцінювання учнів. Я усвідомила, що оцінювання, в першу чергу, повинно визначати чіткі результати навчання, по-друге, відповідати вимогам Державних освітніх стандартів. Водночас з цим, воно повинно здійснюватись протягом усього навчання та виконання проекту. Саме це допоможе учням самостійно виконувати складові проекту.
       Протягом роботи я з'ясувала, що метод проектів включає у навчальний процес різноманітні додаткові стратегії оцінювання, що реалізують кожна свою мету. Наприклад, формуюче оцінювання складається із вхідного (визначити рівень знань та навичок учнів на початку вивчення теми та відкоригувати її план), поточного (відслідковувати роботу учнів та процес формування нового) та підсумкового (перевірити рівень набутих знань та навичок). Наше завдання - правильно вибрати вид, метод, інструмент оцінювання, обов'язково враховуючи, які дані можна отримати у результаті.
       Пам'ятаємо, що види та методи оцінювання багатогранні!



Комментариев нет:

Отправить комментарий